torsdag den 19. april 2012

pandekager med havregryn

Når jeg bager pandekager herhjemme, hælder jeg altid en god slat havregryn i dejen, for at få lidt mere fibre i. Man kan ikke smage det og man kan næsten ikke se det. Vores store dreng spurgte mig her sidste dag, da jeg skulle til at lave dejen, om jeg ikke nok kunne undlade de der gryn. "Hvorfor?" spurgte jeg, "Jo mor, for så kan jeg spise flere pandekager. Jeg bliver så hurtig mæt med alle de gryn i...". Så var det jeg var en slemme moar og puttede en ekstra slat i. Skal ha' lidt fibre, trods alt ;0)


beklager alle mine dejpletter..

Umm det færdige resultat





5 kommentarer:

  1. Mmmmm det er ikke noget bedre end pandekager ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg er også HELT tosset med panderkager :0)

      Slet
    2. Åhhhh det ser lækkert ud! husk mig næste gang du udfolder dig i køkkenet;) Miss you Alte frau!

      Slet
    3. Gitte min skat, vi må ha' pandekager en dag. Miss you too, smukke :*

      Slet
  2. hahahaaa det er Nikolaj i en nøddeskal, godt gået af den dejlige gut.

    SvarSlet