lørdag den 5. januar 2013

En udfordring mere

Jeg var en tur på saxo.com (faaarligt sted, puha... Og nej dette er ikke et sponsoret indlæg, men de var billigst). Nå men jeg havde forelsket mig lidt i bogen "Gertie's new book for better sewing", så den måtte jeg jo bare ind og bestille. Mens jeg kigger rundt på saxo, kom jeg til at tænke på min veninde som ikke kan leve uden en ny hæklebog i ny og næ. Hun har en bibel som man bare må eje. Så nu er den købt og da jeg sms'ede det til hende, blev vi enige om at lave en ny lap til hver uge og vise den frem på vores blog's. Skal lige siges at hun er en HAJ AF RANG til det gylle og har hæklet så mange lapper, at jeg ikke, tror hun selv har tal på hvor mange det er blevet til gennem hendes hækletid... Men hva', nu har jeg udfordret hende og så må jeg holde ord...
Vi har aftalt at det begynder når min bog dukker op ;)
Kig forbi hendes blog og følg med i hendes lapper, når vi starter...

4 kommentarer:

  1. Jeg er 100% klar. Nu må jeg jo bare vente på, at du får dine bøger. Imens går jeg i træningslejr. ADVARSEL: man bliver afhængig af at hækle lapper.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg må have lavet en hæklepose til mig selv, så jeg ALTID har udstyret på mig (bliver vist også nødt til at fikse en hæklenål mere i 2,5... Den ene jeg har, når vist at blive slidt op inden året er omme)

      Slet
  2. Det blir spændende at følge jeres lappeudfordring! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg glæder mig også lidt til at komme i gang

      Slet