tirsdag den 22. januar 2013

Lidt fra kreaweekenden

Ej hvor var jeg bare i fantastisk humør og en liiille smule træt da min mand hentede os søndag aften efter at have syet non stop fra fredag aften. Vi levede af pitabrød, cookies, muffins og kanelsnegle. Det var ren råhygge. Det burde indføres ved lov, at mødre får lov til at "krea-tosse-ud" mindst 6 gange i året. Manden min var faktisk også rigtig glad for at have haft ungerne HELT for sig selv, for første gang i maaange år (jeg er vist for meget hjemme altid....) Og ungerne ja de havde squ ikke engang savnet mig, hmfp...
Fik ikke nået så meget, men det er typisk mig. Når der er for meget at vælge imellem, så kan jeg ikke altid beslutte mig...
Nå men her er lidt billeder, der mangler en bluse og og et par leggings, men de ting er allerede i brug

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare super hyggeligt og totalt produktiv... Og hvor er det nogle super fede ting du har fået syet. Især den øverste med lynlås detaljen. I love it!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker min skat. Den med lynlåsen er en idé fra pinterest. Jeg MÅTTE bare lave den. Meget nem

      Slet
  2. Hvor er det nogle seje ting du har fået produceret..... Lyder som en skøn oplevelse.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og ja det var en fantastisk oplevelse. Det er absolut en gentagelse værd

      Slet
  3. Enig det burde være lov, bare en enkelt gang om året. Selvom man var træt, havde man fornyet energi. Tak for en skøn weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja i lige måde. Det var fantastisk

      Slet