søndag den 27. oktober 2013

Kreativ messe

Så kom jeg hjem efter en fantastisk dag med en skøn skøn SKØN veninde og hendes dejlige mor. Vi fik kigget, gramset, følt, rørt, pillet og glanet på alt det vi kunne komme i nærheden af... Og sidst, men ikke mindst, fik vi hørt fordrag af et par skønne norske herrer: Arne og Carlos. Virkelig sjove og HELT HELT nede på jorden. De var dejlige.
Og ja lidt røg der da også i posen. Broderitråd fra Rothenborg, opskrift og garn fra strikkebogen.dk, lidt stof fra krestoffer som jeg bare ikke kunne LEVE uden.... Og så blev jeg "lokket" til at købe en bette bog (man kan ikke leve UDEN, og så med autograf i.... Er pisse glad for at min dejlige veninde fik os hen og kigge på bøgerne efter foredraget :D)...

8 kommentarer:

  1. Hold da op, en autograf, du er vel nok heldig, dejligt at i havde en god dag :)

    SvarSlet
  2. Sikke lækkerier. Lyder som en rigtig skøn oplevelse.
    Altid godt med en krusedulle fra forfatteren. I LIKE. Og glæder mig til at se hvad du skal strikke?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skøn skøn oplevelse, men det kunne hellere ikke blive andet med de tøser jeg var derovre med ;)
      Uha der er en hat, benvarmer, musemåtter, bordskåner.... ja jeg kunne blive veeeeeeed og jeg får nok ikke strikket en dyt, meeeen nogengange er det bare godt at have bogen og klappe lidt på :D

      Slet
  3. Jeg hørte Arne og Carlos lørdag hos den næsten lokale garnpusher, og jeg var helt solgt. Fik også købt bog med krusedulle - det er der nu altså noget helt specielt over.

    SvarSlet
    Svar
    1. Noget helt specielt, den er nu blevet aet og nusset om siden i går. De er bare hyggelige de to gutter, så kreative og inspirerende :)

      Slet
  4. Så godt flere billeder på IG og i blogland. Ser ud til, at have været mega hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig godt, både messen og de dejlige herrer. Mange spændende ting :)

      Slet