fredag den 29. november 2013

Ikea....

Ja det er da godt nok lige grove nok at man AAAALTID lige kan finde en ting eller ti i ikea (er der et sted man kan komme på afvænning???? Tror manden min ville sætte pris på!!!)
Nå men i går var en god veninde og jeg hoppet i vores STOOOORE dejlige bil og draget mod Odense. Jeg har fået manden min smidt UUUUD (af syværelser, i ved computerbord, kææææmpe kontorstol og div ting som bare fylder.... midt i mit øhhh krea"rod".. ;)) og det skulle jo udnyttes. Fik købt en hulens masse kasser med låg til AAAALT mit stof (jeg er optimist og satser på det kan være i 9 store kasser..... + lidt i mine skabe og skuffer...)
Så røg der også en stor stak håndklæder med i vognen. De er gode værtindegaver, i ved et navn på og lykken er gjort (håndklæder kan man aaaaldrig få for mange af).
Og og og ja så prøver jeg at gøre det liiidt mere overskueligt med mit kære vasketøj... Hadejob nummer uno... Jeg får det vasket, hængt op og til dels klappet sammen, men så kommer det af en eller anden grund ikke længere... Så nu har jeg købt en stak lege/net/spiral/øhhh ja hvad de nu hedder, og så er min plan at klappe tøjet sammen og smide det i hver sin kurv: en til hver af de store unger, en til badeværelset og en til soveværelset. Så bliver de SMIDT... ind i de diverse værelser og så må de pågældende ejermænd/koner selv ligge tøjet på plads.... Spændende at se om det holder. Jeg HÅBER, for er så træt af at det bare ligger på gulvet, div stole og borde og flyder (hej jeg hedder Susanne og jeg er et KÆMPE rodehoved + på stoffer, sko og ikea. Tror snart ikke nogen afvænningsklinik gider tage imod mig mere...).
Kan i have en god weekend derude, jeg vil ind til "Billy" og få ham op at stå, manden min drager nemlig til julefrokost...

7 kommentarer:

  1. Det skal nok blive godt. Spændt på om vasketøjsreglen kommer til holde i længden. Vasketøj=spildtid. Vil heller hækle, hygge med veninder, drikke cola...... jeg kan altid finde på andet at lave end at ordne vasketøj

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige mine ord, Camilla!!!! Ren spildtid. Vi må have ansat Liv til at ordne det ;)

      Slet
  2. Håber du fik Billy på plads og at vasketøjstricket virker! Ellers kommer jeg ski bare og ordner det for dig : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Han blev sat på plads og så kan du vist godt for forberede dig på at tage turen til Esbjerg en gang imellem for at ordne vasketøj ;)

      Slet
  3. Uh ja IKEA :-) d r vist enhver kvindes yndlingssted og enhver mands hadested. Sender god karma for at dit vasketøjsprojekt skal lykkes :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja manden min kan i hvertfald godt lide at slippe for det kaos og arbejde det efterfølgende giver når vi har været en tur i Ikea :D
      Og ja jeg håber også riiiigtig meget at mit vasketøjsprojekt lykkes, for ellers må familien i bad med tøj på og efterfølgende løbe det tørt (måske en trussel der kunne virke...?) Men jeg tror allerede jeg kan mærke den gode karma sprede sig, de 1. kurve er nemlig allerede blevet tømt, juhuu.
      Kh Susanne

      Slet