onsdag den 14. maj 2014

Grøn....

Øh ja der forsvandt da lige nogen uger der... For filen da også... Hvorfor har jeg aaaaltid så travlt, nå men jeg VIL gøre regnbuelegen færdig, så her kommer det grønne.
Jeg har faktisk haft en del grønt bla min fine lille opel corsa som var mit første selvstændige køb for mine surt opsparede penge gennem elevtiden. Min far syntes jeg var tosset at smide dem i en sprit ny bil, men efter en flytning fra Sønderborg til Esbjerg, så virkede mit FAR-abonnement ikke længere (han stod for de daglige reparation af den gamle opel kadet). Da jeg var ude og kigge farver forelskede jeg mig hovedkulds i "Applegreen". Manden min (dengang var vi stadig kun kærester og nyforelsket, nu er vi bare forelsket :D) ville MEEEGET gerne smide en ekstra skilling i mit bilprojekt, så jeg kunne få en fin driskret mørkegrøn, men nej nej det var min bil og jeg ville I HVERTFALD ikke betale ham tilbage, hvis vi nu gik fra hinanden... Stakkels ham...
Jeg fik min grønne bil og den holdt i 11 år og har fragtet os lande og rige rundt, indtil den blev aaalt for lille og for mange reparationer. Jeg har i alle de år vi havde den ikke set mange i liiiige den farve, men når man mødte en, så vinkede vi ivrigt til hinanden, for der var da en der var mindst lige så tosset som mig :D.
Nå men her er lidt billeder bl.a fra  fotoalbummet (i ved de gamle papirstingster man bladre i...)

4 kommentarer:

  1. Sikke en lækker farve bil - jeg bliver helt i godt humør!

    Kh
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Og den var altid så nem at finde på p-pladsen. Har truet med at stoppe et par stooore blomster på vores dyyyybt kedelige grå bil, men der har manden slået bremserne i, for det er hans første fine bilkøb. Problemet er bare at der er aaaalt for mange grå biler og IKKE til finde på p-pladsen igen....
      Kh Susanne

      Slet
  2. Ha, du er så cool Susanne. Men det vidste vi jo godt. Fed historie med din grønne Corsa. Ha' en fantastisk og forhåbentligt perle-latterlig torsdag! Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi tak Liv og i lige måde :)
      Knus fra Susanne

      Slet